● Întocmirea și înregistrarea documentelor contabile care stau la baza tranzacțiilor economice. ● Completarea de chitanțe, cecuri, ordine de plată, foi de vărsământ; ● Întocmirea facturilor care trebuie emise de către client (facturare); ● Întocmirea de dispoziții de plată/încasare către casierie;
Contabilitate de gestiune
● Evidența global-valorică sau cantitativ-valorică a stocurilor; ● Supervizarea inventarului de la sfârșitul anului; ● Informații legate de costul bunurilor, lucrarilor, serviciilor; ● Previzionarea bugetului și controlul activității de exploatare;
Contabilitate financiară
● Verificarea și înregistrarea documentelor primare ● Evidență clienți și furnizori; ● Întocmirea și completarea documentelor contabile lunare (registre, jurnale, balanțe); ● Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale; ● Evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării; ● Întocmirea și depunerea situațiilor financiare semestriale și anuale; ● Calcul impozite și contribuții la persoane juridice, persoane fizice, nerezidente;
Consultanță fiscală
● Consultanță privind legislația financiar-contabilă; ● Asistență privind creanțele bugetare (amenzi, penalități, majorări); ● Asistență pe perioada controalelor și investigațiilor fiscale și reprezentarea în relațiile cu Ministerul Finanțelor și ITM; ● Întocmirea de norme și proceduri interne; ● Informarea periodică asupra modificărilor din domeniul financiar-contabil și fiscal; ● Identificarea și aplicarea facilităților fiscale prevăzute în legislația în vigoare; ● Identificarea politicilor contabile și fiscale adecvate.
Expertiză contabilă
● Controlul registrelor, conturilor și actelor justificative ale societății comerciale, cu scopul de a furniza părților interesate informațiile necesare pentru aflarea soluțiilor unei contestații depuse de una dintre părți. ● Verificarea gestiunii administratorului; ● Efectuarea înregistrarilor legale în contabilitate; ● Verificarea tuturor Registrelor prevăzute de lege; ● Realizarea analizei economico-financiară a indicatorilor financiari;
Refacere / Reconstituire contabilitate
● Refacerea situației contabile, fie parțial, fie în întregime la societăți ce nu au mai avut servicii de contabilitate sau a fost întreruptă pentru o perioadă de timp. ● Reconstituirea contabilității în urma intrării în insolvență sau faliment; ● Reîntocmirea și depunerea raportărilor și deconturilor lunare/trimestriale; ● Reîntocmirea și depunerea declarației rectificative privind obligațiile de plată la bugetul de stat;
SERVICII SALARIZARE ȘI RESURSE UMANE
Servicii resurse umane
● Activitate administrare personal; ● Întocmirea dosarelor personalului la angajare, contracte de muncă, fișe ale postului; ● Înregistrări în Registrul de Evidență a Salariaților – REVISAL; ● Elaborare documentație în vederea obținerii îndemnizatiilor de șomaj, creștere și ingrijire copil; ● Obținere formular A1 pentru detașarea salariaților în statele UE; ● Întocmire note lichidare, adeverințe solicitate de către salariați;
Servicii de salarizare
● Activitate internă de salarizare; ● Verificare pontaje; ● Elaborare ștat salarii - calcul ore suplimentare, ore noapte, îndemnizații concedii medicale; ● Întocmire și depunere declarații; ● Rapoarte salarizare, evidențe; ● Arhivare documente, rapoarte în format fizic și electronic.
Servicii de evaluare a angajaților
● Realizăm sesiuni de evaluare a personalului fie că vorbim de Employee Survey sau de Discuții directe cu angajații – o modalitate esențială prin care identificăm potențialul și dezvoltăm performanța angajaților în cadrul organizației dumneavoastră.
Misiunea noastră
Operativitatea și competența profesională sunt principiile pe care le promovăm.