Servicii de management al crizei
Managementul anti-criză al unei companii este un proiect care are două obiective principale: prevenirea falimentului și corectarea situației existente în vederea dezvoltării companiei.
Cu cât o companie răspunde mai devreme la semnele de avertizare și lansează managementul crizei, cu atât va primi mai puține consecințe negative după încheierea crizei.
Este necesar să se monitorizeze în mod regulat implementarea strategiei anticriză și să se evalueze eficacitatea acesteia.
Serviciul de consultanță anti-criză include:
• Analiza financiară a întreprinderii. Identificarea indicatorilor cheie care s-au abătut cel mai mult de la normă în timpul crizei și a factorilor care îi influențează.
• Identificarea și lichidarea activelor neprofitabile.
• Identificarea cauzelor datoriilor neplătite și creanțelor neîncasate.
• Identificarea posibila deturnare a fondurilor.
• Evaluarea politicii de marketing.
• Optimizarea fondului de salarii.
• Restructurarea urgentă a datoriilor pe baza situației financiare actuale a companiei.
• Stabilirea unui buget comprimat pentru perioada programului anticriză.
• Adaptarea întreprinderii la cerințele tehnice moderne ținând cont de situația financiară actuală.
• Crearea unei strategii competitive pentru depășirea perioadei de criză.
• Formarea unui plan cronologic de implementare a măsurilor anticriză.